





Kokybinių tyrimų taikymas vartotojų organizacijose
Projekto tikslas – suteikti vartotojų teisių gynimo organizacijoms, neturinčioms didelės arba visai neturinčioms tyrimų patirties, galimybę įgyti pagrindinį supratimą apie kokybinius tyrimus ir šio tipo tyrimų potencialą vartotojų organizacijose.
Kokybinių tyrimų taikymas vartotojų organizacijose
Projekto tikslas – suteikti vartotojų teisių gynimo organizacijoms, neturinčioms didelės arba visai neturinčioms tyrimų patirties, galimybę įgyti pagrindinį supratimą apie kokybinius tyrimus ir šio tipo tyrimų potencialą vartotojų organizacijose.
TIKSLAI


Suteikti vartotojų organizacijoms pagrindinius kokybinių tyrimų aspektus.








Suteikti vartotojų organizacijoms pakankamai informacijos, kad jos galėtų suprasti, kaip atliekami kokybiniai tyrimai.
Sudaryti sąlygas vartotojų organizacijoms apsvarstyti kokybinio požiūrio tinkamumą pasirinktai tyrimo sričiai.
Atlikti 1 vietinį kokybinį tyrimą, skirtą aktualioms vartotojų problemoms kiekvienoje partnerinėje šalyje.
Atliktas vietinis kokybinis tyrimas, kuris tapo praktiniu vadovu vartotojų organizacijoms.
TIKSLAI


Suteikti vartotojų organizacijoms pagrindinius kokybinių tyrimų aspektus.








Suteikti vartotojų organizacijoms pakankamai informacijos, kad jos galėtų suprasti, kaip atliekami kokybiniai tyrimai.
Sudaryti sąlygas vartotojų organizacijoms apsvarstyti kokybinio požiūrio tinkamumą pasirinktai tyrimo sričiai.
Atlikti 1 vietinį kokybinį tyrimą, skirtą aktualioms vartotojų problemoms kiekvienoje partnerinėje šalyje.
Atliktas vietinis kokybinis tyrimas, kuris tapo praktiniu vadovu vartotojų organizacijoms.


Sukurti vartotojų organizacijoms skirtą kokybinių tyrimų metodologiją, kurioje būtų paaiškinta, kaip atlikti kokybinius tyrimus.








Išleisti „Kokybinių tyrimų vartotojų organizacijoms metodologiją ir sąvadą“ (knygą ir kompaktinį diską), kuriame būtų aptarti kokybinių tyrimų metodiniai aspektai ir atliktų vietos kokybinių tyrimų sąvadas.
Išleisti projekto lankstinuką.
Sukurti projekto svetainę.
Keistis patirtimi tarp partnerių vartotojų apsaugos, tyrimų ir suaugusiųjų švietimo srityje.


Sukurti vartotojų organizacijoms skirtą kokybinių tyrimų metodologiją, kurioje būtų paaiškinta, kaip atlikti kokybinius tyrimus.








Išleisti „Kokybinių tyrimų vartotojų organizacijoms metodologiją ir sąvadą“ (knygą ir kompaktinį diską), kuriame būtų aptarti kokybinių tyrimų metodiniai aspektai ir atliktų vietos kokybinių tyrimų sąvadas.
Išleisti projekto lankstinuką.
Sukurti projekto svetainę.
Keistis patirtimi tarp partnerių vartotojų apsaugos, tyrimų ir suaugusiųjų švietimo srityje.



Projekto viešinimas dalyvaujančiose organizacijose


Projekto viešinimas vietos bendruomenėse


Projekto viešinimas platesnėje mokymosi visą gyvenimą bendruomenėje
PROJEKTO REZULTATAI
Projekto periodas: 2007-2009
